صنعت و بازرگانی ریحانی | فیوز فست | برق قدرت | فیوز کاردی | ابزار دقیق

فروش و وارد کننده منبع تغذیه امرن

فروش و وارد کننده منبع تغذیه امرن

این مجموعه در زمینه فروش منبع تغذیه امرن به صورت ویژه فعالیت کرده و وارد کننده محصولات این برند می باشد. برند ژاپنی امرن با سابقه ای 89 ساله در زمینه تولید و فروش تجهیزات الکترونیکی، اتوماسیون صنعتی و … می باشد و در طی این سالیان مدل های متعددی را بر حسب نیاز بازار و پیشرفت های روز عرضه کرده که توسط شرکت های وارد کننده در ایران به فروش رسیده و در کشور ما بسیار شناخته شده است.

هر شرکت یا مرکزی که وارد کننده انواع برندهای منبع تغذیه باشد و در زمینه فروش آن ها فعالیت کند، با انواع مدل های منبع تغذیه امرن آشنایی دارد. منبع تغذیه (Power Supply) قطعه ای الکتریکی است که انرژی برق ورودی را گرفته و به جریان الکتریکی مورد نیاز و سازگار با پارامترهای سیستم و مدارها تبدیل می کند و در مدار جاری می سازد. هر منبع تغذیه انرژی را از یک ورودی گرفته و جریان الکتریکی را یک یا چند خروجی می فرستد.

فروش و وارد کننده منبع تغذیه امرن
 

انواع منبع تغذیه که در ایران توسط وارد کننده ها به فروش می رسد، از جهت عملکرد

منبع تغذیه خطی DC: برای سیستم هایی با نویز کم، ریپل کم، بدون انتشار الکترومغناطیسی زیاد، واکنش گذرا و تنظیم عالی طراحی شده است. عمده کاری که یک منبع تغذیه خطی سنتی می کند این است که ولتاژ ورودی را متناسب با ولتاژ خروجی کاهش می دهد. منبع تغذیه خطی DC بازدهی پایینی دارد. کاربرد آن در تجهیزات ارتباطی، کامپیوتری، تجهیزات آزمایشگاهی، مدارهای کنترل، سنسورها و … می باشد.

منبع تغذیه سوئیچینگ: عملکرد و کارایی بسیار بهتری از رگولاتورها و منبع تغذیه خطی دارد. بازده بالاتری دارد و میزان اتلاف انرژی بسیار ناچیزی دارد. منبع تغذیه سوئیچینگ ولتاژ ورودی را گرفته متناسب با ولتاژ مناسب سیستم کم کرده و در یک یا چند خروجی تقسیم کرده و می فرستد. ترانزیستور منبع تغذیه سوئیچینگ به صورت پیوسته روشن و خاموش می شود.

معرفی چند سری از محصولات منبع تغذیه امرن

منبع تغذیه سوئیچینگ S8VK-C امرن که توسط شرکت های وارد کننده در ایران به فروش می رسد. این سری از این محصول کتابی و جمع و جور می باشد و برای فضای نصب کم جا بسیار مناسب است. محدوده توان وسیعی بین 60 تا 480 وات دارد. در دمای منفی 25 درجه سانتی گراد تا 60 درجه سانتی گراد تاب می آورد. می تواند بر روی ریل های DIN نصب شود. برای ولتاژهای ورودی رنج 90 تا 350 را شامل می شود.

منبع تغذیه سوئیچینگ S8VK-G امرن هم توسط شرکت های وارد کننده به فروش می رسند. این سری کوچکترین اندازه این محصول را عرضه می کند که بازدهی بسیار بالایی نسبت به ابعاد خود دارد. دامنه توان آن از 15 تا 480 وات است. از دمای منفی 40 درجه تا 70 درجه سانتی گراد را تاب می آورد. توان سرویس دهی به دو خروجی DC را دارد. می توان آن ها را بر روی ریل های DIN نصب کرد.

با بازدهی بالای نود درصد در مصرف برق صرفه جویی می کند.
منبع تغذیه سوئیچینگ S8VK-S امرن هم از محصولاتی است که از طریق شرکت های وارد کننده به فروش می رسند. این قطعه توان بالا بردن قدرت پاور تا 120 درصد را در مدل های 60 وات دارد و در مدل های 240 و 480 وات تا 150 درصد قدرت پاور را افزایش می دهد.تاب تحمل دمای منفی 40 درجه تا 70 درجه سانتی گراد را دارد. اضافه بار و اضافه ولتاژ را تاب می آورد و از سیستم محافظت می کند.

از دیگر محصولات پاور سوپلای سوئیچینگ های امرن که توسط شرکت های وارد کننده در ایران به فروش می رسند، می توان به منبع تغذیه سوئیچینگ S8JX-G امرن، منبع تغذیه سوئیچینگ S8JX-P امرن و منبع تغذیه سوئیچینگ S8FS-C امرن اشاره کرد.

یک وارد کننده و مرکز فروش معتبر در زمینه منبع تغذیه امرن، دارای این ویژگی های می باشد: وارد کننده و مرکز فروش منبع تغذیه امرن باید ضمانت اصل بودن کالا بدهد تا خیال مشتری را بابت دریافت کالای تقلبی آسوده کند. وارد کننده و مرکز فروش منبع تغذیه امرن باید در زمینه انواع ویژگی های محصولات و تجهیزات خود به مشتری مشاوره تخصصی بدهد، مزایا و معایب را بررسی کند و او را برای خرید متناسب با سیستم خود راهنمایی درست و کاربردی کند.

وارد کننده و مرکز فروش منبع تغذیه امرن باید قیمتی مناسب و قابل رقابت در بازار ارائه کند. هم بازار اقتصادی را به چالش بکشد و هم جانب انصاف را رعایت کند. وارد کننده و مرکز فروش منبع تغذیه امرن همچنین باید قابلیت ارسال محصولات خود را به تمام نقاط کشور داشته باشد و محدودیت منطقه ای فروش نداشته باشد.

مجموعه ما وارد کننده منبع تغذیه امرن در انواع سری ها با بهترین قیمت موجود در بازار می باشد. جهت اطلاع از قیمت ها و مشخصات و موجودی محصولات با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.