صنعت و بازرگانی ریحانی | فیوز فست | برق قدرت | فیوز کاردی | ابزار دقیق

منبع تغذیه سوئیچینگ امرن OMRON

منبع تغذیه سوئیچینگ امرن OMRON، یکی از شناخته شده ترین برندهای منبع تغذیه سوئیچینگ در بازار الکترونیک می باشد که بازده قابل قبول و بالایی دارد. با توجه به روند رو به افزون الکترونیکی شدن بسترهای شهری و کاری شامل کارخانه ها، ادارات و شرکت ها و حتی زندگی معمول، منبع تغذیه یکی از اساسی ترین کالاهای این روند است. منبع تغذیه نقطه ای در دستگاه های پیچیده الکترونیکی است که جریان برق شهری را به جریان الکتریکی مورد نیاز دستگاه تبدیل می کند و به جریان می اندازد. منبع تغذیه ابزاری است که برق شهری را با توجه به فاکتورها و مشخصات برنامه ریزی شده در دستگاه، تبدیل به جریان مورد نیاز آن مدار می کند. به طور کلی تمام اجزای دستگاه و ماحصل و بازده کلی دستگاه با عملکرد منبع تغذیه در ارتباط است.

منبع تغذیه سوئیچینگ که به اختصار به آن SMPS (مخفف عبارتSwitched Mode Power Supply) نیز می گویند، یکی از انواع منبع تغذیه است که با توجه به ویژگی های بهینه شده آن و با توجه به نیاز دستگاه ها، عملکرد و کارایی بهتری دارد. این دستگاه ولتاژ ورودی را از برق شهری می گیرد و چند ولتاژ خروجی تبدیل می کند. تفاوت این قطعه با نمونه های سنتی منبع تغذیه در این است که ترانزیستورهای آن ها همیشه در حال خاموش و روشن شدن می باشد و به همین دلیل اتلاف برق آن ها چنان ناچیز است که به صفر میل می کند.

برند امرن OMRON شرکتی ژاپنی است که پیشرو در زمینه ارائه محصولات الکتریکی و اتوماسیون صنعتی می باشد و محصولات خود را در انواع گوناگون و با توجه به مشخصات و نیاز دستگاه های الکتریکی موجود در بازار ارائه می کند. شرکت امرن OMRON در زمینه منبع تغذیه سوئیچینگ چنان جای پای خود را محکم کرده و شناخته شده است که گاه کاربرانی که قطعات دیگر دستگاه های خود را از شرکت دیگری تهیه کرده اند، برای تهیه منبع تغذیه سوئیچینگ سراغ مدل های شرکت امرن OMRON می آیند.

کاربرد منبع تغذیه سوئیچینگ امرن OMRON شامل این موارد می باشد: در شبکه های کامپیوتری و کامپیوتری صنعتی، لاین های اتوماسیون کارخانه ای، مدارها و سیستم های کنترل و دوربین های نظارتی، تجهیزات آزمایشگاه، پزشکی یا داروسازی، سیستم های مخابراتی و تلفن همراه، صنایع حمل و نقل ریلی و نوار نقاله، خطوط منتاژ و تولید کارخانه ای و موارد بسیار دیگر.

شرکت امرن OMRON مدل های فراوان و پربازدهی دارد، در میان این محصولات، سری S8VK جزو پرفروش ترین لاین های این برند می باشد. برخی محصولات پر کاربرد این سری از منبع تغذیه سوئیچینگ امرن OMRON با ورودی برق تک فاز.

منبع تغذیه سوئیچینگ امرن OMRON مدل S8VK-C06024 با مشخصات 24 ولت و 2.5 آمپر، منبع تغذیه سوئیچینگ امرن OMRON مدل S8VK-C12024 با مشخصات 24 ولت و 5 آمپر، منبع تغذیه سوئیچینگ امرن OMRON مدل S8VK-C24024 با مشخصات 24 ولت و 10 آمپر، منبع تغذیه سوئیچینگ امرن OMRON مدل S8VK-C48024 با مشخصات 24 ولت و 20 آمپر
ویژگی های منبع تغذیه سوئیچینگ امرن OMRON سری S8VK-C: ظاهری کتابی و کوچک با قدرت و مقاومتی بالا دارند.

نسبت به برندهای مشابه خود و عملکردهایی برابر، قیمت مقرون به صرفه و مناسب تری دارند. این قطعه های الکتریکی در شرایط دمایی منفی 25 درجه سانتی گراد تا 60 درجه سانتیگراد می توانند تحمل کنند و رطوبت فضای 20 درصدی تا 90 درصدی را تاب می آورند. نصب آسان تری نسبت به سری های پیش از خود دارند و در برابر لرزش استحکام بالاتری دارند. در این سری تا 130 درصد احتمال افزایش ولتاژ در نظر گرفته شده که به صورت اخطار به کاربر اعلام می شود.

شرکت امرن OMRON برای دستگاه هایی که به برق سه فاز وصل می شوند و یا به آمپر بیشتری نیاز دارند، محصولاتی را از همین سری S8VK ، در نظر گرفته است که برخی از پرفروش ترین مدل های آن شامل این موارد می باشند.

منبع تغذیه سوئیچینگ سه فاز امرن OMRON مدل S8VK-T12024 با مشخصات 24 ولت و 5 آمپر، منبع تغذیه سوئیچینگ سه فاز امرن OMRON مدل S8VK-T24024 با مشخصات 24 ولت و 10 آمپر، منبع تغذیه سوئیچینگ سه فاز امرن OMRON مدل S8VK-T48024 با مشخصات 24 ولت و 20 آمپر، منبع تغذیه سوئیچینگ سه فاز امرن OMRON مدل S8VK-T96024 با مشخصات 24 ولت و 40 آمپر.

ویژگی های منبع تغذیه سوئیچینگ امرن OMRON سری S8VK-T: ظاهری فشرده و کوچک با عملکرد و بازده بسیار بالا دارند به همین دلیل در فضاهای نصب کوچک بسیار مناسب هستند. نسبت به نمونه های سه فاز موجود در بازار قیمت مناسب تری دارند. این محصولات دمای منفی 40درجه سانتی گراد تا 70 درجه سانتی گراد را تحمل کرده و در برابر رطوبت 0 تا 95 درصدی نیز تاب می آورند.

برای اطلاع از مشخصات و خرید انواع مدل های منبع تغذیه سوئیچینگ امرن OMRON با ضمانت اصالت کالا و مناسب ترین قیمت روز در بازار با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.