صنعت و بازرگانی ریحانی | فیوز فست | برق قدرت | فیوز کاردی | ابزار دقیق

فیوز فست پیچ خور

فیوز فست پیچ خور

فیوزهای فست پیچ خور نوعی فیوز هستند که به جای فیوزهای سنتی استوانه ای، شکلی مربعی یا مستطیلی دارند. همچنین فیوز فست پیچ خور در عنوان فیوز کاردی یا حتی فیوزهای خودرو شناخته می شوند، زیرا معمولاً در خودروها و سایر کاربردهای وسایل نقلیه استفاده می شوند. فیوزهای فست پیچ خور شامل یک بدنه پلاستیکی بوده و به گونه ای طراحی شده اند که در یک نگهدارنده فیوز قرار بگیرند. در داخل بدنه، رشته ای از آلیاژ فلزی وجود دارد که برای ذوب شدن و باز شدن مدار در زمانی که جریان از حد معینی فراتر رفت، طراحی شده است.
فیوزهای فست پیچ خور در اندازه‌ها و درجه‌بندی‌های جریان مختلف برای سازگاری با کاربردها و سیستم‌های الکتریکی مختلف موجود هستند. فیوز های فست پیچ خور معمولاً برای نشان دادن رتبه فعلی خود دارای کد رنگی هستند و به راحتی می توان آن ها را بدون نیاز به ابزار خاصی جایگزین کرد.

فیوزهای فست پیچ خور که بدنه ای مربعی دارند، علاوه بر کاربردهای خودروسازی در صنایع دیگری مانند مخابرات، تولید برق و لوازم الکترونیکی مصرفی نیز استفاده می شود. مانند هر نوع فیوز، انتخاب نوع و اندازه صحیح فیوز فست پیچ خور برای یک کاربرد خاص مهم است تا از حفاظت مناسب از سیستم و تجهیزات الکتریکی اطمینان حاصل شود. نصب و نگهداری صحیح فیوزها نیز برای اطمینان از عملکرد قابل اعتماد و ایمنی مهم است.

یکی از مزایای فیوزهای فست پیچ خور، سیستم کدگذاری رنگ آنهاست. رنگ بدنه پلاستیکی نشان‌ دهنده رتبه فعلی فیوز است که تشخیص و تعویض فیوز سوخته را آسان می‌کند. هنگام انتخاب فیوز فست پیچ خور، مهم است که ولتاژ و جریان سیستم الکتریکی و تجهیزات محافظت شده را در نظر بگیرید. همچنین مهم است که فیوزی با کد رنگی مناسب برای درجه جریان مورد نظر انتخاب کنید. نصب و نگهداری صحیح فیوزها نیز برای اطمینان از عملکرد قابل اعتماد و ایمنی مهم است. به این نکته نیز توجه داشته باشید که حتما از فیوز هایی با برند های معتبر و مطمئن استفاده کنید تا سیستم الکتریکی شما آسیب نبیند. از برند های بسیار عالی و درجه یک بازار برای فیوز های فست پیچ خور می توان فیوز های باسمن، فرازشاموت، ETI، زیمنس و… را نام برد که تمامی این برند ها را می توانید از صنعت و بازگانی ریحانی با بهترین قیمت بازار تهیه نمایید. جهت خرید و مشاوره در ضمینه ی انواع فیوز های پیچ خور با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.